Skip to Content
P: Kako se prijaviti za dobivanje Mastercard kartice?

O: Na stranici za odabir kartice možete pogledati koji proizvodi su vam na raspolaganju na ovom tržištu. Za detaljnije informacije o dostupnim proizvodima i njihovim karakteristikama, molimo vas kontaktirajte jednu od banaka ili financijskih institucija koje izdaju Mastercard kartice. 

 

Mogu li platiti izdavatelja računa koji prihvaća Mastercard karticu izravno s ove stranice?

Ne. Da biste platili račun, posjetite internetsku stranicu svog izdavatelja računa kako biste dobili uputu o načinu plaćanja.

Moram li platiti naknadu za plaćanje računa putem Mastercard kartice?

Mastercard ne naplaćuje naknadu za plaćanje računa. Iako većina pružatelja usluga ne naplaćuje naknadu, raspitajte se hoće li se naplatiti bilo kakva naknada ili postoje li bilo kakva ograničenja vezana uz plaćanje putem Mastercard kartice.

Kako platiti račun Mastercard karticom?

Obratite se vašem izdavatelju računa kako biste izvršili elektroničku uplatu. Mnogi omogućuju ovu opciju plaćanja putem svojih internetskih stranica ili putem telefona. 

Koliko često mogu izvršiti automatsko plaćanje računa i kada se naplaćuju računi?

Automatsko plaćanje računa je dogovor koji ste sklopili s odabranim izdavateljem računa ili pružateljem usluga, tako da ćete morati izravno kontaktirati svakog zasebno da dogovorite iznose i rasporede plaćanja. Svaki izdavatelj računa ima vlastiti postupak za automatsko plaćanje računa. 

Postoji li ograničenje broja automatskih plaćanja računa koje mogu imati na Mastercard kartici?

Ne, ali možda će postojati ograničenja zbog ukupnih troškova na vašem Mastercard računu, ako biste time premašili svoje kreditno ograničenje.

Tko je izdao moju karticu?

Pronaći ćete kontaktne podatke izdavatelja kartice na poleđini vaše Mastercard kartice i na mjesečnom izvatku troškova prethodnog obračunskog razdoblja.

Koje kartice mogu koristiti za plaćanje računa?

Možete upotrijebiti kreditnu ili debitnu karticu s logotipom Mastercard. Preporučujemo da provjerite kod izdavatelja računa prihvaća li karticu kao oblik plaćanja.

Što je automatsko plaćanje računa?

Automatsko plaćanje računa može vam pomoći da izbjegnete naknade i troškove za zakašnjelo plaćanje, na način da omogućite odabranim pružateljima usluga da automatski terete vaš Mastercard račun.

Što je ručno plaćanje računa?

Ručnim plaćanjem računa, imate slobodu odabira iznosa koji je potrebno platiti i datum na koji želite provesti plaćanje. Svaki put kada račun dospijeva na plaćanje, pokrenete postupak plaćanja.

Ako se prijavim za automatsko plaćanje računa, hoću li nastaviti primati račun?

Automatsko plaćanje računa je dogovor koji ste sklopili s odabranim pružateljem usluga, tako da ćete ga morati izravno kontaktirati (putem telefona ili putem interneta) kako biste dogovorili iznose i rasporede plaćanja. Većina izdavatelja računa i dalje šalje račun kojim se naznačuje ukupni iznos koji će naplatiti. Međutim, neki pružatelji usluga mogu vam omogućiti da odaberete primanje online računa ili pak da ne šalju nikakav račun. U vrijeme kada pokrenete automatsko plaćanje računa trebate odrediti kako će pružatelj usluga od vas naplatiti račun.

Koje će informacije tražiti pružatelj usluga/izdavatelj računa?

Plaćanje računa je dogovor koji ste sklopili s odabranim pružateljem usluga, tako da ćete morati izravno kontaktirati svakog pružatelja usluga da dogovorite iznose i rasporede plaćanja.

Uobičajeno, izdavatelj računa će tražiti broj vašeg Mastercard računa i datum isteka. Za automatsko plaćanje računa, izdavatelj računa može zahtijevati iznos plaćanja koji je ovlašten za automatsko plaćanje i određeni datum koji želite mjesečno platiti.

Napomena: Ne omogućuju svi pružatelji usluga/izdavatelji računa odabir ovog datuma, a neki pružatelji usluga mogu zahtijevati dodatne informacije, poput vašeg potpisa.

Što ako se mijenjaju podaci moje Mastercard kartice?

Podaci o vašem Mastercard računu mogu se promijeniti zbog izgubljene ili ukradene kartice, promjene datuma, isteka ili nadogradnje na novi proizvod. Kako biste spriječili prekid u funkcioniranju, kontaktirajte svakog izdavatelja računa i dajte mu nove podatke o računu. Preporučujemo da osobno vodite popis računa koje plaćate automatski kako biste učinkovito ažurirali ove podatke kada je to potrebno.

Što ako želim prekinuti automatsko plaćanje računa?

Obratite se izdavatelju računa s kojim ste dogovorilo automatsko plaćanje računa i slijedite njihove postupke kako biste otkazali ili izmijenili način plaćanja.

Što ako se ne slažem s iznosom plaćanja koji je izdavatelj računa/pružatelj usluge naveo na mom Mastercard izvatku?

Preporučujemo da pregledate izvadak ili elektronički račun vašeg izdavatelja računa prije negoli bilo koja uplata bude izvršena vašom Mastercard karticom. Međutim, ako dođe do pogreške ili problema vezanog za iznos naplaćen s vaše kartice, odmah se obratite svom izdavatelju kartice kako biste riješili nepodudarnosti u plaćanju.

Kao nositelj Mastercard kartice, niste odgovorni za neovlaštene kupnje na računu. Saznajte više o našoj sigurnosnoj inovaciji Nulta odgovornost. Primjenjuju se iznimke.

Koje su prednosti plaćanja računa putem Mastercard kartice?

Korištenje Mastercard kartice puno je brže i praktičnije od pisanja čekova. Možete plaćati u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta u svijetu. Naknade će biti navedene na mjesečnom izvatku tako da je to jednostavan i učinkovit način da ostanete organizirani i pratite svoje troškove. Osim toga, ako koristite automatsko plaćanje računa, nećete morati brinuti o propuštenim plaćanjima ili naknadama za zakašnjelo plaćanje. Ovisno o kartici koju koristite, možete osvojiti i nagrade.

Što mogu učiniti ako imam problema s pristupanjem stranici mastercard.hr?

Naiđete li na probleme s pristupanjem stranici, molimo vas pokušajte pristupiti stranici s jednim od alternativnih preglednika te vodite računa o tome da uvijek koristite ažuriranu verziju. Ova stranica je optimizirana za sljedeće preglednike:

  • Google Chrome (najnovija verzija)
  • Firefox (najnovija verzija)
  • Internet Explorer (najnovija verzija)
  • Safari (najnovija verzija)
  • Edge (najnovija verzija)

Koje pogodnosti i osiguranja su mogući bez naknade za moju Mastercard karticu?

Mastercard nudi mnoge različite značajke i pogodnosti koje ovise o specifičnoj kartici koju koristite. Da biste saznali više o svojoj kartici molimo kontaktirajte banku ili financijsku instituciju koja je izdala vašu karticu. 

Pratite i našu stranicu s pogodnostima i promocijama kako biste saznali što vam vaša kartica donosi kod naših partnera.

Što se događa ako izgubim predmet koji sam kupio Mastercard karticom?

Ako ste izgubili predmet koji ste platili Mastercard karticom, možda imate pravo na zamjenu ili nadoknadu. Mastercard pruža mnoge različite značajke i pogodnosti koje ovise o određenoj kartici koju imate. Za više detalja, molimo kontaktirajte banku ili financijsku instituciju koja je izdala vašu karticu.

 

Kako mogu dobiti naziv trgovca gdje je račun moje kartice ugrožen?

Mastercard cijeni pažnju i brigu koju poduzimate kako biste zaštitili svoje financije s obzirom na korištenje kreditne kartice, kao i upite o zlouporabi kartice koji su izravno utjecali na vas. Svaki slučaj zlouporabe kartice shvaćamo vrlo ozbiljno i aktivno surađujemo s istražnim agencijama. Osim toga, Mastercard je povećao kazne krivotvoriteljima kako bi osigurao da svaka od partnerskih tvrtki štiti podatke o karticama uz iznimnu pažnju i brigu.

Vezano za specifično kršenje sigurnosti kartica, Mastercard ne može utvrditi koja je transakcija trgovca uzrokovala kršenje sigurnosti kartice jer ti podaci nisu svima dostupni . Preporučujemo da se obratite financijskoj instituciji koja je izdala vašu Mastercard karticu za najtočnije informacije. Uobičajeno postoji broj službe za korisnike na stražnjoj strani svake kartice.

Što je podizanje gotovine?

Podizanje gotovine pri kupnji je usluga koju nude odabrani trgovci koji korisnicima omogućuju da podignu gotovinu s debitne kartice prilikom kupnje.

Moram li upotrijebiti debitnu karticu za podizanje gotovine pri kupnji?

Da, budući da se sredstva povlače s vašeg računa povezanog s debitnom karticom, ta je usluga dostupna samo kada koristite debitnu karticu.

Postoji li naknada za ovu uslugu?

 Iako većina trgovaca ne naplaćuje ovu uslugu, postoje neke lokacije koje naplaćuju naknadu.

Koja je prednost podizanja gotovine pri kupnji?

Podizanje gotovine pri kupnji je praktičan način za brzo i jednostavno podizanje gotovine s vašeg računa dok kupujete u omiljenim maloprodajnim mjestima te vam štedi put do bankomata. U većini slučajeva, za tu uslugu ne postoji naknada. 

Postoji li maksimalna količina gotovine koju mogu dobiti pri kupnji?

Količina dostupne gotovine može se razlikovati od trgovca do trgovca i podliježe raspoloživosti sredstava u trenutku kupnje. Ako imate pitanja o raspoloživosti sredstava kod određenog trgovca, obratite se izravno trgovcu. Količina gotovine prilikom kupnje također podliježe raspoloživosti sredstava na računu koji je povezan s debitnom karticom.

Što je Mastercard Click to Pay?

Mastercard Click to Pay nudi opciju online plaćanja bez lozinke, koja uključuje naprednu tehnologiju plaćanja i inteligentnu sigurnost. Vaši kupci mogu potražiti Click to Pay ikonu kako bi doživjeli budućnost sigurne, praktične internetske naplate, gdje god je moguće plaćanje Mastercard karticom.

Je li Mastercard Click to Pay siguran?

Mastercard Click to Pay koristi naprednu tehnologiju plaćanja i inteligentnu sigurnost koji pomažu prepoznati kupce prilikom naplate. Također koristi analitiku ponašanja i biometriju za pouzdano identificiranje kupaca u stvarnom vremenu.

Za dodatnu sigurnost uvijek je potrebna jednokratna provjera za ažuriranje osobnih podataka. Vaši kupci će možda morati unijeti jednokratni kontrolni kod za pristup svom Mastercard Click to Pay profilu.

Kako moji kupci postavljaju Mastercard Click to Pay profil ili dodaju karticu?

Postoji nekoliko praktičnih načina za postavljanje Click to Pay profila ili dodavanje kartice. Vaši kupci mogu:

  • Postaviti profil ili dodati Mastercard karticu na mastercard.hr/clicktopay
  • Postaviti profil ili dodati Mastercard karticu kada vide ikonu Click to Pay gdje god je moguće plaćanje Mastercard karticama
  • Učlaniti se putem svoje aplikacije za mobilno bankarstvo kada vide ikonu Click to Pay

Da bi dodali kartice drugih izdavatelja, trebaju posjetiti njihovu web stranicu.

Kako i gdje kupci koriste Click to Pay?

Ova sigurna, praktična opcija online plaćanja dizajnirana je za rad na svim uređajima i internetskim preglednicima.

Kupci mogu doživjeti budućnost sigurne, praktične online kupnje traženjem Click to Pay ikone na mjestima na kojima je omogućeno plaćanje Mastercard karticom.

Sve što trebaju učiniti je kliknuti na plaćanje kada vide ikonu Click to Pay, odabrati svoju karticu i završiti kupnju.

Koje načine plaćanja podržava Click to Pay?

Vaši potrošači mogu koristiti sve Mastercard kreditne, debitne i prepaid kartice. Upotreba kartice i dostupnost drugih mrežnih kartica mogu se razlikovati, a svaki trgovac odlučuje koje će izdavatelje prihvatiti.

Je li Click to Pay samo za online plaćanja?

Da. Ova nova opcija online naplate donosi Mastercard sigurnosnu tehnologiju u online plaćanja, tako da će se vaši kupci osjećati sigurno i samopouzdano plaćajući online, kao i u trgovinama.

Zašto bi moji kupci trebali koristiti Click to Pay?

Mastercard Click to Pay koristi najnoviju sigurnosnu tehnologiju kako bi vaši kupci mogli brzo i sigurno plaćati bez lozinke.

Također, štiti njihove informacije s višestrukim slojevima sigurnosti i pruža dosljedno, nesmetano iskustvo online plaćanja za sve uključene trgovce.

Koje su prednosti implementacije Click to Pay?

Implementacija Click to Pay može pomoći u povećanju vaših stopa odobrenja, što dovodi do potencijalno viših stopa konverzije i boljeg korisničkog iskustva.

Kako? Click to Pay stvara praktično, dosljedno iskustvo online plaćanja. Vaši će kupci moći pronaći prepoznatljivu ikonu Click to Pay, što pojednostavljuje naplatu. Također, znat će da su njihove kupnje zaštićene naprednom tehnologijom plaćanja – bez potrebe za pamćenjem lozinke.

Koliko košta Click to Pay?

Click to Pay je besplatan za vaše kupce, no mogući su dodatni troškovi za trgovce pri razvoju.

Kako se Click to Pay razlikuje od ostalih rješenja za online plaćanje?

Click to Pay je brži i jednostavniji od starih načina online plaćanja. Pruža vašim kupcima siguran pristup njihovim informacijama prilikom naplate, bez lozinke.

Ova inovativna opcija plaćanja koristi naprednu tehnologiju plaćanja i inteligentnu sigurnost koja radi na svim kanalima i uređajima.

Kako svojim kupcima mogu ponuditi Click to Pay opciju?

Click to Pay je dizajniran za rad s glavnim načinima plaćanja putem kreditnih, debitnih i prepaid kartica.

Kako Click to Pay pomaže financijskim institucijama?

Click to Pay pomaže financijskim institucijama da bolje upravljaju autentifikacijom i rizikom korištenjem EMV standarda, kako bi online plaćanja bila sigurnija.

Također, produbljuje odnose s kupcima osnažujući ih da preuzmu kontrolu nad spremanjem svojih podataka za online plaćanje putem vaše aplikacije ili web stranice za mobilno bankarstvo.

Vaši kupci mogu doživjeti budućnost sigurne, praktične online naplate traženjem Click to Pay ikone, tamo gdje je moguće plaćanje Mastercard karticama ili na mastercard.hr/clicktopay.

Kako svojim kupcima mogu olakšati upis u Click to Pay?

Izdavatelji mogu svojim kupcima olakšati upis u Click to Pay omogućavanjem push provizije unutar aplikacija za mobilno bankarstvo.

Što je Click to Pay?

Mastercard Click to Pay je bolji način plaćanja na internetu - s naprednom tehnologijom plaćanja temeljenoj na industrijskim standardima i inteligentnoj sigurnosti Mastercarda.

Potražite ikonu Click to Pay tamo gdje je plaćanje Mastercard karticom moguće i doživite iskustvo budućnosti sigurne naplate bez lozinke.

Zašto koristiti Click to Pay?

Click to Pay omogućava vam brzo i sigurno plaćanje putem interneta, bez potrebe za pamćenjem lozinki ili kreiranjem računa.

  • Bez lozinki
    Pojednostavite plaćanje putem interneta.
  • Pametna sigurnost
    Inteligentna tehnologija prepoznaje vas pri svakoj kupnji.
  • Držite kontrolu
    Pohranite podatke za plaćanje na siguran način u svoj Mastercard Click to Pay profil kako bi vam uvijek bili dostupni.

Kako mogu postaviti Mastercard Click to Pay profil ili dodati karticu?

Postoji nekoliko načina za postavljanje profila ili dodavanje kartice:

  • Postavite Click to Pay profil ili dodajte Mastercard karticu na mastercard.hr/clicktopay
  • Dodajte Mastercard karticu u Click to Pay tijekom naplate
  • Prijavite se putem aplikacije za mobilno bankarstvo
  • Za upravljanje karticama i profilima drugih izdavatelja (kao što su Visa ili American Express), posjetite njihove web stranice

Gdje mogu koristiti Click to Pay?

S Click to Pay možete plaćati tamo gdje vidite ikonu i Mastercard logo.

Je li Click to Pay samo za online plaćanja?

Da, ovaj novi način plaćanja unosi Mastercardovu sigurnosnu tehnologiju u online plaćanja. Možete sigurno i bezbrižno plaćati online, kao da ste u fizičkoj trgovini.

Koje kartice mogu pohraniti u Click to Pay?

Možete koristiti sve Mastercard kreditne, debitne i prepaid kartice. Međutim, svaki trgovac odlučuje koje će izdavatelje kartica prihvatiti.

Provjerite mogućnost korištenja vaše kartice sa svojom bankom ili izdavateljem.

Kako mogu sigurno pristupiti svom Mastercard Click to Pay profilu bez lozinke?

Lozinke se mogu izgubiti ili ukrasti. Mastercard Click to Pay koristi naprednu tehnologiju plaćanja temeljenu na industrijskim standardima i inteligentnoj sigurnosti kako bi osigurala da vi, i samo vi, pristupate svom profilu.

Ako ste zapamćeni korisnik, bit ćete prepoznati pri naplati – lozinka nije potrebna.

Ako niste zapamćeni korisnik, unosom svog korisničkog ID-a (e-mail adrese koja je povezana s vašim Click to Pay profilom) primit ćete jednokratni kontrolni kod. To će vam omogućiti pristup vašem Click to Pay profilu i sigurnu naplatu u samo nekoliko klikova.

Radi dodatne sigurnosti, potvrda će uvijek biti potrebna za ažuriranje osobnih podataka. Možda ćete također trebati dati potvrdu ako postoji neuobičajena aktivnost s vašeg Click to Pay profila.

Zašto se neke od mojih kartica ne nalaze u mom Mastercard Click to Pay profilu?

Svojim Mastercard karticama možete upravljati samo na mastercard.hr/clicktopay. Ako želite upravljati karticama drugih izdavatelja (kao što su Visa ili American Express), posjetite njihove web stranice za upis ili dodavanje kartica.

Što je opcija "Zapamti me"?

Opcija Zapamti me omogućava vam brzi pristup vašem Mastercard Click to Pay profilu i pomaže vam da se brže odjavite.

Ako ste zapamćeni na uređaju/pregledniku, bit ćete prepoznati i prilikom naplate sve dok koristite isti preglednik i ne izbrišete podatke o pregledavanju (kolačiće).

Ako ne odaberete opciju Zapamti me, morat ćete ručno unijeti svoj korisnički ID i kontrolni kod svaki put kada želite pristupiti svom Click to Pay profilu ili prilikom naplate.

Možete odabrati na kojim ćete uređajima biti zapamćeni kroz Postavke - Zapamćeni uređaji u svom Mastercard Click to Pay profilu.

Gdje mogu upravljati svojim Mastercard Click to Pay profilom izvan naplate?

Svojim Mastercard Click to Pay profilom možete upravljati u bilo kojem trenutku na mastercard.hr/clicktopay. Nakon što pristupite svom Click to Pay profilu, možete:

  • Dodati/maknuti karticu
  • Dodati/maknuti adresu dostave
  • Izmijeniti svoj kontakt broj
  • Upravljati vezama preglednika i uređaja
  • Obrisati svoj Mastercard Click to Pay profil

Kako mogu promijeniti svoj korisnički ID u slučaju pogreške prilikom prijave?

Radi vaše sigurnosti, ne možete uređivati ​​svoj korisnički ID (e-mail adresu povezanu s vašim Click to Pay profilom). Morat ćete izbrisati svoj trenutni profil s pogrešnom e-mail adresom. Zatim možete izraditi novi Click to Pay profil sa svojom Mastercard karticom i ispravnom e-mailom adresom kao novim korisničkim ID-om.

Kako mogu ažurirati karticu?

Da biste ažurirali karticu, izbrišite je sa svog Click to Pay profila. Zatim dodajte svoju karticu kao novi način plaćanja s ažuriranim podacima.

Što ako Click to Pay ne radi?

Ako Click to Pay ne radi ili ne možete odabrati Click to Pay ikonu, kontaktirajte trgovca kod kojeg pokušavate izvršiti plaćanje.

Kako da obrišem svoj Mastercard Click to Pay profil?

Posjetite mastercard.hr/clicktopay, odaberite Prikaži profil i izbrišite svoj Mastercard Click to Pay profil.

Svoje podatke s Mastercard Click to Pay profila možete izbrisati tako da se prijavite na svoj profil na mastercard.hr/clicktopay. Zatim odaberite izbornik u gornjem desnom kutu. Odaberite Postavke, a potom Upravljanje profilom.

Ako se predomislite, morat ćete izraditi novi Click to Pay profil. Za upravljanje karticama i profilima drugih izdavatelja posjetite njihove web stranice.

Što je program zajedničkog brendiranja?

Program zajedničkog brendiranja kartica je oblik partnerstva koji spaja Mastercard, financijske institucije koje izdaju Mastercard kartice i odgovarajuće strateške partnere koji žele poslovati još uspješnije. Te tri strane rade zajedničkim snagama kako bi kreirale kartični program koji će zatim biti promoviran bazi klijenata partnerske tvrte. Zajednički brendirana (Co-brand) kartica je oblik plaćanja koji klijentima strateških partnera nudi dodanu vrijednost.

Koje sve tvrtke imaju uspješne zajednički brendirane programe?

Mnoge različite industrije su uspješno implemetirale ovu vrstu programa, uključujući i zrakoplovne tvrtke, autokompanije, supermarkete, maloprodajne trgovine i energetske kompanije. Jedna stvar koja je svim ovim tvrtkama zajednička je rastuća baza klijenata koji kontinuirano kupuju proizvode ili koriste njihove usluge.

Tko je zadužen za promoviranje zajednički brendiranih kartica?

Razina pružene podrške i stupanj odgovornosti za izradu i provedbu poticaja i promocija kartica ovisit će o dogovoru između partnera i izdavatelja kartice. 

Kako pronaći izdavatelja za zajednički brendirano partnerstvo?

Prvo mjesto na kojem možete potražiti je banka ili financijska institucija s kojom vaša tvrtka već ostvaruje poslovnu suradnju. Također, Mastercard može dostaviti listu potencijalnih financijskih institucija s kojima godinama posluje.

 

Što je beskontaktno plaćanje Mastercard karticama?

Mastercardov beskontaktni način plaćanja omogućava da sa sobom uvijek imate točan iznos novaca gdje god idete. Jednostavan dodir vaše kartice, mobilnog telefona ili pametnog uređaja je sve što je potrebno kako biste platili na blagajni.

Koje prednosti mi donosi beskontaktno plaćanje?

 Postoje brojne prednosti:

  • Uvijek imate točan iznos novca gdje god da idete, tako da ne morate brinuti o nošenju puno gotovine ili tražiti kovanice.
  • Vi imate kontrolu jer beskontaktna kartica nikad ne napušta vašu ruku prilikom plaćanja.
  • S beskontaktnom uslugom ste dobili bolje vođenje evidencije o svim svojim kupovinama nego korištenjem gotovine za one male, svakodnevne stvari.
  • Brz je i idealan na mjestima gdje je brzina bitna - poput stadiona, restorana brze hrane, benzinskih postaja i drugim mjestima

Gdje mogu platiti beskontaktnom karticom? 

Gdje god vidite simbol za beskontaktno plaćanje  možete platiti dodirom. To uključuje restorane brze hrane, benzinske crpke, trgovine, ljekarne, stadione i druga mjesta. 

Ako mjesto nema oznaku za beskontaktno plaćanje, vašom beskontaktnom karticom možete platiti kao sa standardnom karticom. 

 

 

Kako se pretvorba valute naplaćuje na mom računu?

Preporučujemo da se obratite financijskoj instituciji koja je izdala vašu karticu kako biste utvrdili troškove pretvorbe valute koji se primjenjuju na inozemne transakcije. Na pozadini svake kartice postoji broj službe za korisnike.

Napravila/o sam kupnju u mojoj lokalnoj valuti. Zašto mi je naplaćena naknadu za pretvorbu valuta?

Preporučujemo da se obratite financijskoj instituciji koja je izdala Vašu karticu kako biste utvrdili troškove pretvorbe valute koji se primjenjuju na inozemne transakcije. Na pozadini svake kartice postoji broj službe za korisnike

Trgovac mi nije dopustio odabir valute naplate ili je primijenio pretjeranu naknadu za naplatu valute. Što mogu učiniti?

Hvala vam na povratnoj informaciji i žao nam je da ste imali negativno iskustvo kod trgovca koji prihvaća plaćanje Mastercard karticama. Mastercard istražuje sve pritužbe na postupke trgovaca koji koriste varljive metode koje dovode kupce u zabludu. Želite li nas direktno kontaktirati, molimo vas potražite kontakt na ovoj stranici. 

 

 

Što je GDPR?

Opća uredba o zaštiti podataka (GDPR) je set pravnih propisa Europske unije koji obvezuje kompanije koje prikupljaju, procesuiraju i štite osobne podatke korisnika. Uredba je stupila na snagu unutar Europske unije 25. svibnja 2018.

Gdje mogu nabaviti Mastercard logotipe i oznake?

Brendirane materijale i oznake vezane uz Mastercard možete preuzeti u našoj internetskoj bazi Mastercard® Brand Center.

Kako mogu prijaviti izgubljenu ili ukradenu karticu?

Ako je vaša kartica izgubljena ili ukradena, molimo vas slijedite upute na stranici Podrska.

Koja je moja odgovornost u slučaju da se dogodila neautorizirana kupnja putem moje Mastercard kartice?

Molimo vas pročitajte uvjete naše usluge Nulta odgovornost. 

Mogu li dobiti zamjensku karticu?

Za dobivanje zamjenske kartice, molimo da se obratite banci ili financijskoj instituciji koja je izdala vašu karticu. Za izdavanje zamjenske kartice financijska institucija vam mora autorizirati novi broj računa. 

 

 

 

Netko me nazvao i ponudio nižu ratu na mojoj Mastercard kartici ali čini mi se kao da je možda u pitanju prevara. Što mogu učinit? 

Molimo vas vodite računa o tome da Mastercard nikada ne pokušava kontaktirati pojedince s upitom za osobne informacije, uključujući broj ili podatke kreditne ili debitne kartice. Primite li poziv, e-mail, tekstualnu poruku ili poruku na društvenim mrežama od nekoga tko se predstavlja kao Mastercardov predstavnik s upitom o vašim osobnim podacima: NEMOJTE ODGOVARATI. 

Vlasnici Mastercard kartica moraju u svakom trenutku čuvati svoje privatne informacije i ne odgovarati na sumnjive e-mailove ili druge upite.

Ova vrsta napada se naziva 'phishing'. Ako ste žrtva phishinga i vjerujete da su podaci vašeg računa kompromitirani, molimo vas da kontaktirate banku ili financijsku instituciju koja je izdala vašu karticu u najkraćem mogućem roku i prijavite incident.